czwartek, 29 grudnia 2022

30 grudnia 1949 r. o godz. 19:45 Żołnierz Wyklęty Niezłomny - kpt. Romuald Rajs "Bury" został zamordowany strzałem w tył głowy, w białostockim więzieniu przez komunistyczną bestię - Aleksandra Jurczuka.

 


"Ja jestem Polak i katolik, a wy jesteście pieski stalinowskie!”

30 grudnia 1949 r. o godz. 19:45 Żołnierz Wyklęty Niezłomny - kpt. Romuald Rajs "Bury" został zamordowany strzałem w tył głowy, w białostockim więzieniu przez komunistyczną bestię - Aleksandra Jurczuka.



Jeden z najdzielniejszych żołnierzy polskiego podziemia, pochodzący z Podkarpacia żołnierz AK🇵🇱, d-ca 1 kompanii szturmowej 3 Wileńskiej Brygady AK, (1944), d-ca 2 szwadronu 5 Wileńskiej Brygady AK (1945), d-ca 3 Brygady Wileńskiej NZW i szef PAS w KO NZW🇵🇱 Białystok.

Żołnierz Wyklęty, opluwany przez komunistów i ludzi nieświadomych, tzw. pożytecznych idiotów po dziś dzień - "Podwójnie Wyklęty" jak trafnie określiła pani Ewa Szakalicka, reżyserka filmu pod tym samym tytułem.

Syn Bohatera - Romuald Rajs w jednym z wywiadów o swoim dzieciństwie powiedział:

"To było ciągle poszarpane, ciągłe napięcie, ciągły płacz… I ten strach mamy, że mi się coś stanie…"

Nadal nie wiemy gdzie spoczywają Jego szczątki...

Cześć i Chwała Bohaterom❗🇵🇱

Post Romuald Rzeszutek

#Polishholokaust #komunizm #KomunistyczneZbrodnie #NeverAgain #WeRememberTheFact #MBP #ŻydowskiAparatBezpieczeństwa #MorercyPolaków #PolskaNiePolin #Jewishmurdered #NewerForget #UB #SB #MO #Wyklęci #WyklętaPamięć #Niezłomni #Temida #WolneSądy #MordercyWTogach #CzerwoneParchy #SowieckaSwołocz #Białystok 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#PolishHolokaust